Hoe stel ik een Dank je wel-bericht samen voor mijn kopers?

Creëer of wijzig je Dank je wel-bericht met de Dank je wel-bericht-editor (ga naar Mijn projecten en klik op Bewerk Dank je wel e-mail in de sectie Hulpmiddelen voor de auteur in de linker navigatiekolom.)

Opmerking: de inhoud van je Dank je wel-bericht moet in overeenstemming zijn met de Lulu- Ledenovereenkomst.

Door informatie in te voeren in jouw Dank je wel-bericht-sectie geef je Lulu de toestemming om deze informatie te versturen naar alle kopers van jouw content. Opgelet: als je een pseudoniem voor je werk gebruikt, dan wil je wellicht dit pseudoniem ook gebruiken voor je Dank je wel-bericht.

1. Typ in het webformulier de naam, het e-mailadres en de boodschap in die je naar je klanten wil sturen.
2. Klik op Sla Veranderingen op of op Sla op & Bekijk de E-mail. Als je voor bekijken kiest, dan wordt er een Dank je wel-bericht naar jou ge-e-maild.

Lulu zendt je Dank je wel-bericht naar iedereen die je content op Lulu.com koopt. Alle Dank je wel-berichten tonen je naam als afzender en hebben als onderwerp “Een Dank je wel-bericht".

Log In of Registreer om te reageren.