Neem voordat u uw bestelling bevestigt de tijd om u te informeren over potentiële vertragingen bij de levering.

Wegens sluitingen, reisbeperkingen en de prioritering van essentiële diensten kunnen sommige leveringen vertraging oplopen. Kijk na bij de gekozen transporteur of u pakjes kan ontvangen. In sommige regio’s zijn leveringen mogelijk niet meer mogelijk.

Lees meer.

Nieuwe functionaliteit voor het maken van boeken

Hoi Lulu's,

Nieuwe Boekontwerper

Hoe maak ik een boek ? Wat voor boekformaten biedt Lulu aan ? Hoe veel kost het om mijn boek af te drukken? Waarom kan ik mijn boek niet verkopen ? Welk papier gebruikt Lulu ? Hoe kan ik het formaat van mijn omslag bepalen ? Krijg ik korting voor het bestellen van een grote hoeveelheid boeken?

Onze nieuwe Boekontwerper tool beantwoord al deze vragen voor je en andere vragen voordat je in de Boek Wizard terecht komt. In een aantal klikken kun je deze informatie simpel zien en prijzen, boekformaten en verkoop mogelijkheden vergeleken voordat je aan het werk gaat. 

Zodra je zeker weet welke opties voor jou van belang zijn, klik je op " Boek maken " om zo het proices te beginnen.

Boekontwerper functies

Onze nieuwe Boekontwerper vermeld zeer overzichtelijk alle informatie die voor jou, als auteur, van belang is, m.i.v. product specificaties, Rekenmachines, templates en links  naar behulpzame artikelen van ons Leercentrum. Je kunt zo eerst alle informatie bekijken voordat je begint. Je kunt ten allen tijden deze informatie weer zien door op de " Options " link in de Wizard te klikken.

Wat is er nieuw ?

1)   Al onze boekformaten zijn nu onderverdeeld on 3 produkt lijnen :Economisch, Standaard en Premium. Klik op een produktlijn om alle beschikbare boekformaten en opties te zien.

1. Economisch – Perfectgebonden paperbacks (voorheen Voordeel). De beste waarde voor het verkopen op Lulu.com. Deze boeken komen niet in aanmerking voor distributie.

2. Standaard – Perfectgebonden, Geniet en Ring paperbacks. De in aanmerking komende boekformaten voor distributie zijn aangegeven met een groene vink.
  3. Premium – Casewrap, stofomslag hardcovers en Fotoboeken. De in aanmerking komende boekformaten voor distributie zijn aangegeven met een groene vink.

2)   Voorkeuze instellingen – Wanneer je op een van onze produktlijnen kiest, worden de populairste boekformaten weergegeven op basis van je locatie. Klik op een van deze formaten om alle details te zien zien. Indien een vand eze opties niet aan jouw wensen voldoen, kun je je eiegen boek opbouwen door op de " Toon opties" knop te klikken. 

3)   Toon opties– Klik op deze link om aanvullende afsnijopties, boekformaat en print opties te zien.

4)   Boek specificaties – Geeft een overzicht van alle belangrijke informatie over het boek dat je wilt maken, zoals het afsnijformaat, afmetingen, kleur opties, papierkwaliteit, omslag finish. 

5)   Prijzen – Voer het aantal pagina's in om zo de produktieprijs te bepalen, bulk kortingen en je rug afmetingen.

6)   Templates – Download de templates van je boek voor de binnenkant en omslag.

7)   Inline Help – Klik op een link om meer informatie zie m.b.t. opmaak en het publiceren. 

Log In of Registreer om te reageren.