Kalenderafbeeldingen: Veelgestelde vragen

Hoe kan ik afbeeldingen aan mijn kalender toevoegen?

Klik op de knop Afbeeldingen toevoegen in het deelvenster Projectafbeeldingen om afbeeldingen voor uw kalender te selecteren en te uploaden. In het pop-up venster dat wordt weergegeven, kunt u kiezen uit diverse opties om afbeeldingen aan uw kalenderproject toe te voegen.

1. Uploaden - Bestanden vanaf uw computer uploaden.
  2. Mijn Lulu-bestanden - Afbeeldingen gebruiken die u al naar Lulu hebt geüpload.
  3. Online fotosites - Afbeeldingen van websites zoals Facebook, Flickr, Photobucket of SmugMug overbrengen.
  4. Fotolia - Bladeren door de duizenden beschikbare professionele afbeeldingen.

Wanneer u afbeeldingen toevoegt, worden deze weergegeven in het deelvenster Projectafbeeldingen aan de rechterkant van het scherm. U kunt de afbeeldingen vervolgens slepen en in de lay-out van uw kalender neerzetten.

Wat gebeurt er met afbeeldingen wanneer ik de pagina lay-out van een maand wijzig?

Als uw nieuwe lay-out hetzelfde aantal kaders heeft, worden de afbeeldingen in de volgorde waarin deze aan de pagina zijn toegevoegd, in de nieuwe kaders geplaatst. Als de nieuwe lay-out minder kaders heeft, worden de laatste afbeeldingen van de pagina verwijderd en weer in het venster Projectafbeeldingen ingevoegd. Als de nieuwe lay-out meer kaders heeft, worden de afbeeldingen in hun oorspronkelijke volgorde geplaatst en blijven de extra kaders leeg.

Hoe stop ik het uploaden van een afbeelding?

Klik op de knop Annuleren onder de lijst van afbeeldingsbestanden als u het uploadproces wilt stoppen. Schakel het selectievakje voor de bestandsnaam van de afbeelding die u niet wilt uploaden, in. Klik op de knop Verwijderen als u het geselecteerde bestand uit de uploadlijst wilt verwijderen. Klik op de knop Uploaden als u het uploadproces opnieuw wilt starten.

Klik op de knop Alles wissen als u alle bestanden uit de laadlijst wilt verwijderen.

Wat betekent de groene cirkel op mijn miniatuurafbeelding?

Er wordt een groene cirkel op de miniatuur geplaatst om aan te geven dat het een afbeelding is waarvoor licentiekosten in rekening worden gebracht. U moet een toeslag betalen als u deze afbeelding gebruikt en uw kalender laat drukken. De toeslag wordt elke keer geheven dat u een afbeelding gebruikt waarvoor licentiekosten in rekening worden gebracht, ook als u dezelfde afbeelding opnieuw gebruikt.

Log In of Registreer om te reageren.