Neem voordat u uw bestelling bevestigt de tijd om u te informeren over potentiële vertragingen bij de levering.

Wegens sluitingen, reisbeperkingen en de prioritering van essentiële diensten kunnen sommige leveringen vertraging oplopen. Kijk na bij de gekozen transporteur of u pakjes kan ontvangen. In sommige regio’s zijn leveringen mogelijk niet meer mogelijk.

Lees meer.

e-Boeken met DRM-beveiliging downloaden

e-Boeken met DRM-beveiliging downloaden

Belangrijke mededeling:

De laatste fase van het uit de handel halen van Lulu's Digital Rights Management-artikelen (DRM) wordt gestart op 2 juli 2013. Op deze datum worden onze Adobe DRM-servers gedeactiveerd, wat betekent dat je geen e-boeken met DRM-beveiliging meer kunt downloaden van de Lulu-pagina Mijn downloads.

Welke gevolgen heeft dit?

• De knop Downloaden en de koppeling Schrijf een recensie worden verwijderd van de pagina Mijn downloads voor alle e-boeken met DRM-beveiliging in PDF- en EPUB-indeling die vóór 12 maart 2013 zijn gekocht.
  • Op de pagina Mijn downloads wordt een bericht onder alle e-boeken met DRM-beveiliging weergegeven met de mededeling dat deze niet meer kunnen worden gedownload.
  • Alle e-boeken met DRM-beveiliging die al eerder zijn geautoriseerd in je Adobe Digital Editions-account (ADE), blijven beschikbaar in je ADE Library en zijn te openen op alle computers en apparaten die in je ADE-account zijn geautoriseerd.
  • Als je e-boeken met DRM-beveiliging hebt gekocht en ze nog niet hebt geautoriseerd in je ADE-account, moet je dit voor 2 juli 2013 doen.
  • Als er e-boeken met DRM-beveiliging zijn die je niet voor 2 juli 2013 hebt gedownload en geautoriseerd, kun je contact opnemen met onze Klantendienst voor hulp.

Je gedownloade e-boeken met DRM-beveiliging zijn op je computer opgeslagen als ACSM-bestanden. We raden je aan je e-boeken met DRM-beveiliging op te slaan op een cd of back-upschijf om er zeker van te zijn dat ze niet verloren gaan als er problemen zijn met de computer.

Log In of Registreer om te reageren.