Beantwoorden
Community Manager
VincentVH

Hoe kan ik mijn Auteursinkomsten controleren ?

Beste Lulu’s,

We hebben een aantal wijzigingen doorgevoerd in de manier waarop we onder Mijn inkomsten je auteursinkomsten weergeven. Er is niet heel veel veranderd, maar er waren toch een paar kleine wijzigingen noodzakelijk. Lees het artikel op Hoe kan ik mijn Auteursinkomsten controleren voor meer informatie over hoe je kunt kijken wat je inkomsten zijn.

Dit zijn de voornaamste verbeteringen:

1. De auteursinkomsten worden nu weergegeven in de valuta die je voor je account hebt geselecteerd. Omdat de wisselkoers schommelt, kan het bedrag dat daadwerkelijk aan je wordt uitbetaald hiervan afwijken. Eigenlijk is dit dus niet meer dan een schatting van de onbetaalde auteursinkomsten.

2. Ook wordt op het tabblad Details voortaan aangegeven of met een bestelling verdiende auteursinkomsten in aanmerking komen voor voorheffing. 

3. Op het tabblad Inkomsten tot nu toe wordt het voorheffingsbedrag voortaan weergegeven op het tabblad Eerdere betalingen.

4. Als je een auteur of uitgever bent met een account waarvoor de inkomsten over meerdere auteurs moeten worden verdeeld, worden voortaan de inkomsten per auteur weergegeven, in plaats van de inkomsten voor iedereen. Als je deze pagina voor het eerst bekijkt, moet je dus de auteur selecteren van wie je de auteursinkomsten wilt bekijken.

Hopelijk heb je nu alvast een idee van wat je kunt verwachten de volgende keer dat je komt kijken wat je inkomsten zijn.

Vincent VH
Community manager & Helpdesk
Lulu Press Inc.

Lulu pleit voor wereldwijde bescherming van de privacyrechten van de consument. Copyright © 2002-2014 Lulu Press, Inc. Alle rechten voorbehouden.