Bied je diensten aan mede-Lulu's

Omdat er voorlopig geen publicatiediensten zullen worden aangeboden op Lulu, wil ik hier graag een plekje vrijmaken voor auteurs die hun diensten willen aanbieden aan andere auteurs op Lulu.

Dus kun je anderen helpen met: boekopmaak en vormgeving, omslagontwerp, illustratie etc, zet dan hieronder een omschrijving van de dienst die je aanbiedt en je contactgegevens.

Succes ermee!
Nina Smiley Erg vrolijk

Reacties

• Beste Lulu-auteur,

Voor auteurs die op Lulu een boek zouden willen publiceren zou ik graag mijn diensten willen aanbieden: namelijk het maken van een potloodtekening die op de omslag van een boek kan prijken. Voor een voorbeeld van reeds gepubliceerd boek met een omslagillustratie van mij:

http://www.freemusketeers.nl/index.php/pagina/boeken/aktie/details/boek/1284/het-laatste-experiment-en-andere-catastrofale-verhalen.html

U kunt JPG afbeeldingen bij mij opvragen voor meer voorbeelden.

De potloodtekeningen maak ik op basis van kleuren- of zwart-witfoto's en zullen ongeveer het formaat hebben van 10 bij 10 cm. Van de tekening zal ik ook een scan maken die u bij het ontwerpen van uw omslag kunt gebruiken. De tekening zelf komt vanzelfsprekend ook in uw bezit.

Eventueel kan ik voor u een heel pakket van diensten verzorgen: de omslag (formaat A5) kan ik volgens een bepaald ontwerp maken (zie weer de bovenstaande link voor een idee van het ontwerp), gebruik makend van de reeds eerder gemaakte poltooodtekening. (De streepjescode wordt later in het proces door mij toegevoegd.) Ik kan u op verzoek enkele voorbeelden sturen van zo'n omslagontwerp.

Bij het omslagontwerp hoort gewoonlijk ook de opmaak van het boek aangezien het aantal pagina's de breedte van de rug bepalen en daarmee de grootte van de all-in-one omslag (voorzijde, rug, en achterzijde). Bij de opmaak van het boek wordt ook rekening gehouden met de door Lulu-printers gebruikte bleed (afsnijrand). Gebruikte fonts worden ingesloten in de gegenereerde PDF, zodat de printers de gebruikte fonts herkennen. Een voorbeeld van zo'n opmaak kan ik u toesturen.

Als u mij een foto of JPG stuurt kan ik op grond daarvan een vriendschappelijke prijsopgave maken.

Met vriendelijke groet,
    Luc Johan Kanis
    Gaarne reacties naar onderstaand e-mailadres:
    luc.kanis@gmail.com
  • Hallo Lulu's,

Met mijn fotografische achtergrond heb ik een uitstekend gevoel en heel wat ervaring voor design. Hierbij biedt ik dan ook graag mijn diensten aan aan mede-lulu's. Uiteraard voor een zeer schappelijke prijs.

Meer informatie ? mail photo@mitranet.nl gewoon even.

Met vriendelijke groet,

Rick Wezenaar
    Professioneel fotograaf
    http://photo.mitranet.nl
  • Waarom krijg je geen reacties op dit Nederlandse Lulu forum?

Otto Koene
    Vlissingen
Log In of Registreer om te reageren.