Ik ben auteur - Wat is een Dank je wel-bericht?

Met Dank je wel-berichten geeft Lulu jou, de auteur, de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap te sturen naar je klanten. Deze kunnen je dan per e-mail contacteren terwijl hun persoonlijke informatie privé blijft.

Jouw Dank je wel-bericht bevat een boodschap die jij schrijft. Lulu e-mailt het automatisch naar de kopers van je werk die erin toegestemd hebben om Dank je wel-berichten te ontvangen. Hetzelfde bericht gaat naar iedereen die je content koopt, dus ook materiaal in Directe toegang, onafhankelijk van het type van de content. (Als je zeer diverse content hebt, dan overweeg je best om een heel algemene bedanking te schrijven.)

Om je Dank je wel-bericht te creëren of te wijzigen:
1. log in in je Lulu-account
2. ga naar mijn Mijn projecten > Bewerk Dank je wel e-mail in de linker kolom
3. typ in het webformulier de naam, het e-mailadres en de boodschap in die je naar je klanten wil sturen
4. klik op Sla Veranderingen op of op Sla op & Bekijk de E-mail
5. als je voor "bekijken" kiest, dan wordt er een Dank je wel-bericht naar jou ge-e-maild

Opmerking: door informatie in te voeren in jouw Dank je wel-bericht-sectie geef je Lulu de toestemming om deze informatie te versturen naar alle kopers van jouw content. Opgelet: als je een pseudoniem voor je werk gebruikt, dan wil je wellicht dit pseudoniem ook voor je Dank je wel-bericht gebruiken.

Alle Dank je wel-berichten tonen je naam als afzender en hebben als onderwerp “Een Dank je wel-bericht".

Log In of Registreer om te reageren.