Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn afbeeldingen precies zo worden afgedrukt als ik het wil?

Als je illustraties, foto’s en andere afbeelding in je boek opneemt, worden ze over het algemeen goed afgedrukt. Er zijn een paar dingen die je kan doen om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van de afbeeldingen is zoals je hem verwachtte.

• Als je afbeeldingen upload in je eigen PDF, lees dan eerst  Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn PDF goed wordt afgedrukt?
  • Print je bestand voordat je het upload en bekijk hoe de afbeeldingen afgedrukt worden.
  • Print je PDF voordat je het upload en bekijk hoe de afbeeldingen worden opgenomen in de PDF.
  • Nadat Lulu je bestand omzet, moet je eerst de conversie bekijken en goedkeuren. Klik op Bekijken en maak een printje met de printfunctie van je browser. Bekijk hoe de afbeelding er uit zien.

Als je van plan bent om je bestand up te loaden om door Lulu omgezet te laten worden, sla dan voordat je het bestand upload alle afbeeldingen in het document zelf op. Maak geen gebruik van linkjes of referenties in je document naar de plaatjes. Het niet opslaan van de afbeeldingen in je bestand, kan ongewenste printresultaten opleveren.

Log In of Registreer om te reageren.