Een probleem met je bestelling

De betaling is mislukt

Af en toe kunnen er problemen optreden bij de verwerking van kredietkaarten. Als je een e-mail ontvangt met het bericht dat we je betaalmethode niet konden goedkeuren, klik dan op de link in de e-mail (of plak de link in de adresbalk van je browser) om te controleren of je de juiste gegevens voor de betaling hebt ingevoerd. Nadat je de gegevens desgevallend gecorrigeerd hebt, klik je op Opslaan en doorgaan.

Een bestelling annuleren of een item verwijderen

Omdat we bestellingen zo snel mogelijk willen bezorgen, worden de bestellingen binnen het uur doorgestuurd naar de drukker. Ze kunnen daarna niet meer geannuleerd of gewijzigd worden.

Als een bestelling via een Lulu-account werd geplaatst, dan kan je ze annuleren tot een uur na het plaatsen via de Bestelgeschiedenis.

Waar blijft mijn bestelling?

Controleer eerst de verwachte leveringstermijn: Verzendingsopties en leveringstijden

Als de verwachte leveringstermijn verstreken is, neem dan contact op met de klantenservice.

Een verkeerd of ontbrekend item

Als je een verkeerd item hebt ontvangen of een item dat je niet hebt besteld, neem dan contact op met de klantenservice.

Als er één of meer items ontbreken in je bestelling, controleer dan leveringsbon. Je bestelling kan van verschillende leveranciers afkomstig zijn. Meld je als het item of de items niet op de pakketbon staan aan bij je Lulu-account, ga vervolgens naar je Bestelgeschiedenis en klik op het bestelnummer voor de betreffende bestelling. Controleer welke items wel en niet zijn verzonden. Items staan per verzending gerangschikt. Als er daadwerkelijk items ontbreken, neem dan contact op met de klantenservice.

Zie ook: Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?

Beschadigde of defecte items

Als een item beschadigd of defect is, maak dan een of enkele foto's die het gebrek duidelijk aantonen en neem vervolgens contact op met de klantenservice.

Ik heb mijn boek aangepast nadat ik mijn bestelling heb geplaatst. Welke versie zal ik ontvangen?
Je zal de versie ontvangen die beschikbaar was op het moment dat de bestelling bij de drukker ontvangen is. Elke wijziging (herziening) die je na de bestelling hebt gedaan zal dus niet verwerkt zijn in de bestelde versie. Je kan in dit geval de originele bestelling annuleren - zie hierboven - en een nieuwe bestelling plaatsen.

Log In of Registreer om te reageren.