Hoe annuleer ik mijn Lulu account?

VVHVVH
juli 2018 aangepast in Je account

Het annuleren van je account is permanent en onomkeerbaar.

•    Je downloadbare aankopen zullen niet langer beschikbaar zijn voor downloaden.
    •    Als je downloadbare content hebt gepubliceerd die werd verkocht, dan zal die content onbeschikbaar zijn voor nieuwe aankopen maar de content zal op onze servers blijven zodat eerdere kopers deze content kunnen blijven downloaden van onze servers.

We raden je aan om ons Privacybeleid te lezen voor meer informatie over hoe Lulu gegevens verzamelt en gebruikt.

OPMERKING: als je gepubliceerde projecten hebt in je Lulu-account, ga dan éérst naar Mijn projecten en inactiveer je projecten. Als je boeken in distributie hebt via Lulu, dan zullen we een notificatie sturen naar de online-kleinhandelaars met de opdracht om de verkoop van je boek te beëindigen. Lulu behoudt zich het recht voor om de door jou voor downloaden beschikbaar gestelde bestanden blijvend te verstrekken aan klanten die deze hebben gekocht voorafgaand aan de annulering van je account.

Om je Lulu-account te annuleren:

1. meld je aan met je e-mailadres en wachtwoord;
  2. inactiveer alle actieve projecten;
  3. klik op je naam en vervolgens onder Mijn Account op Over mij (links);
  4. klik onder Aanmelden bij account (rechts) op Mijn Lulu-account annuleren;
  5. lees de aandachtig de getoonde informatie;
  6. klik op Ja, ik wil mijn account annuleren om de annulering te bevestigen;
  7. klik op Nee, ik wil mijn account houden om je Lulu-account te behouden.

Opmerking: als je enkel een project wil verwijderen, dan hoef je je account niet te annuleren. Raadpleeg hiervoor Hoe verwijder ik een project?
Log In of Registreer om te reageren.