Hoe word ik lid?

Als je je voor een Lulu-account aanmeldt, kun je beginnen met het zelf publiceren van je opmerkelijke werk, je gewenste verzend- en factuurgegevens opslaan en aangeven welke soorten meldingen je wilt ontvangen.

Een Lulu-account aanmaken:

1. Klik rechts bovenaan de pagina op Registreren
  2. Voer je volledige naam, een geldig e-mailadres (dit is je aanmeldings-id) en een wachtwoord in.
  3. Klik in het vakje om Lulu-kortingscodes, uitverkoopaankondigingen, nieuws en updates te ontvangen. Je kunt deze instellingen te allen tijde wijzigen via Mijn account en bestellingen > Mijn voorkeuren.
  4. Neem even de tijd om de ledenovereenkomst van Lulu te lezen met daarin onze communityrichtlijnen. Je gaat er door een account aan te maken mee akkoord dat je je aan de algemene voorwaarden van de overeenkomst houdt.
  5. Persoonlijke gegevens worden in onze beveiligde database opgeslagen. Deze gegevens worden niet met derden gedeeld, behalve in bepaalde en noodzakelijke situaties. Lees het privacybeleid van Lulu voor meer informatie.
  6. Klik op Registreren.
  7. Je keert terug naar de startpagina van Lulu.com.
  8. Blader naar de onderkant van de pagina om de landspecifieke winkel van je voorkeur te selecteren. Deze voorkeur kan te allen tijde worden gewijzigd.

Je registratie voltooien:

1. Open de e-mailaccount die je voor het aanmaken van je Lulu-account hebt gebruikt.
  2. Open de welkomstmail die je van Lulu hebt ontvangen.
  3. Klik op de koppeling om je e-mailadres te bevestigen en voltooi het registratieproces.

Nieuw bij Lulu? Lees dan deze veelgestelde vragen over Lulu.

Log In of Registreer om te reageren.