Hoeveel kost het om mijn boek weer op te geven voor distributie, nadat het onactief is geweest?

Momenteel belasten we niets extra's indien je boek weer beschikbaar wilt stellen via de beschikbare verkoopkanalen waarvoor je boek in aanmerking komt, dit kun je hier controleren.

Om een reeds gepubliceerde titel weer actief te maken:

Ga je naar "Mijn Projecten" en klik je op " Toon alle inactieve projecten". Wanneer je het project hebt gevonden, klik je op de titel en scrol je naar " Beschikbaarheid/ Project status" en je zult dan een link zien om dit ongedaan te maken.

Je kunt via je account de beschikbaarheidsstatus van elk project in deze status zeer makkelijk controleren.Je kunt kiezen uit de volgende optie's :

1. Prive Toegang : Je kunt een exemplaar van je boek tegen produktiekosten bestellen en jij bent de enige die jouw boek kan bestellen
  2. Directe Toegang : Je kunt je werk beschikbaar stellen via een URL, maar je werk is niet algemeen toegankelijk
  3. Algemene Toegang : Iedereen kan je boek bestellen tegen de door jou vastgestelde verkoopprijs via de Lulu Marktplaats.

Om je titel weer beschikbaar te stellen voor verkoop via derden :

Vind de titel in je " Mijn Projecten", indien je geen aanpassingen hebt gemaakt aan je boek, kun je het direct weer goedkeuren voor distributie. Dit doe je via de " Beheren" knop in je Projectenlijst. Wanneer je het boek wel hebt aangepast, zul je weer eerst een proefexemplaar moeten bestellen en zodra je deze bekeken hebt, kun je het boek weer goedkeuren voor distributie.Dit proces kan tot 8 weken duren.

Indien je het boek niet opnieuw goedkeurt zoals hierboven beschreven, zal het onbeschikbaar blijven via de distributie kanalen. Voor meer informatie hierover, lees aub " Hoe werkt het distributieproces ".

Log In of Registreer om te reageren.