Wegens jaarlijkse vakantie is er geen Lulu-klantendienst in het Nederlands vanaf maandag 23 september. We verwachten dat de dienstverlening weer normaal zal verlopen vanaf donderdag 10 oktober.

Als je sneller geholpen wil worden, dan kan je een hulpdossier openen in het Frans, Engels, Duits, Spaans of Italiaans door van ruimte te veranderen in je account. Klik hiertoe op de vlag bovenaan en kies de betreffende winkel.

Hulp met mijn bestelling

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Voor elke print-on-demand-bestelling (niet voor diensten of de aankoop van e-boeken) hanteren we een annuleringsperiode van één uur. Zodra je bestelling echter naar de drukker is verzonden, kunnen we deze niet meer annuleren. Houd er ook rekening mee dat wanneer een bestelling eenmaal is geplaatst, we de bronbestanden, het afleveradres of de verzendmethode voor de bestelling niet meer kunnen wijzigen. Als dergelijke wijzigingen noodzakelijk zijn, kun je het beste de bestelling binnen de aangegeven tijdsperiode annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen.

Als je een bestelling binnen deze periode van een uur wilt annuleren, volg dan aub onderstaande stappen : 

1. Meld je aan bij je Lulu Account met je email adres en wachtwoord.
  2. ga je naar "Mijn Bestellingen > Bestelgeschiedenis ".
    Als de annuleringsperiode nog niet voorbij is, zie je naast de bestelling de koppeling "Bestelling annuleren".
  3. Klik op " Bestelling annuleren" 

Indien je de bestelling hebt geplaats als gast dus zonder een account aan te maken, kun je de bestelling ook niet annuleren, neem in dit geval zsm contact met ons op via http://www.lulu.com/shop/email-us.ep

Raadpleeg voor meer informatie ons beleid voor annulering/retourneren.

Betaling van bestelling is mislukt

Als je een e-mail ontvangt met als onderwerp Betaling mislukt, konden we je bestelling niet verwerken. Klik op de koppeling in de e-mail en geef je gegevens opnieuw op. Controleer de factuurgegevens voordat je je betaalgegevens opnieuw opgeeft. Nadat je de juiste gegevens hebt ingevoerd, klik je op de knop 'Opslaan en doorgaan' om verder te gaan met de bestelling.

Opmerking: als je je betaalgegevens niet opnieuw opgeeft, wordt je bestelling niet verwerkt.
In de meeste gevallen wordt dit veroorzaakt door het invoeren van ongeldige facturatie gegevens zoals een huisadres, postcode etc. Indien je huisadres een apartment nummer bevat, vermeld dit dan aub op de 2e adres lijn.

PS: Indien je de informatie niet opnieuw invoert, zal je bestelling niet worden verwerkt en zal vermeld blijven as " wordt verwerkt". Het kan can 3-5 werkdagen duren voordat een transactie die niet verwerkt kan worden in je bank rekening/ credit card verwerkt zal worden.

Waar blijft mijn bestelling?

Neem als je bestelling nog niet is geleverd na het verstrijken van de geschatte aflever- en drukdatum contact op met de klantenservice van Lulu.

Zie: Leveringstijden en -opties en Hoe lang duurt het om mijn bestelling te drukken?

Verkeerde of ontbrekende items

Neem als je het verkeerde item hebt ontvangen of een item dat je niet hebt besteld, contact op met de klantenservice van Lulu.

Als er items in je bestelling ontbreken, controleer je de pakketbon. Als niet alle items op de pakketbon zijn vermeld, is een deel van je bestelling mogelijk gedrukt bij een andere drukker. Meld je aan bij je Lulu-account, ga naar je Bestelgeschiedenis en klik op het betreffende bestelnummer. Controleer welke items zijn verzonden en welke niet. Items worden gescheiden per zending weergegeven. Als er daadwerkelijk items lijken te ontbreken, neem je contact op met de klantenservice van Lulu.

Beschadigde of defecte items

Neem als het door jou ontvangen item is beschadigd of defect is een foto van het item en neem vervolgens contact op met de klantenservice van Lulu.

Ik heb mijn boek herzien nadat ik een bestelling heb geplaatst. Ontvang ik de oude of de nieuwe versie?

Je ontvangt de versie die actueel was op het moment dat je de bestelling plaatste. Je bestelling bevat geen herzieningen die hierna zijn gedaan. Als je de nieuwe versie wenst te ontvangen, moet je een nieuwe bestelling plaatsen. Als de annuleringsperiode van een uur nog niet is verstreken voor je bestelling, kun je je bestelling annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen (zie hierboven).

Log In of Registreer om te reageren.