We're aware of an issue with converting some DOC, DOCX, ODT, and RTF files to EPUB through our Ebook Wizard.

At this time, we're investigating the problem and looking for a solution.

If you've encountered this issue while converting your file, we suggest attempting to create and upload an EPUB directly to our system.

While there are a number of EPUB conversion options, Calibre (Download Here) has shown the best results for creating an EPUB for the Lulu system. Please review their extensive Help resources (Found Here) to create an EPUB 2 that our system can validate.

We've also created this Forum Thread. Post questions here and we'll do our best to respond and assist.

Verkeerd gedrukt

Een vriendin van mij heeft onlangs mijn uitgebrachte boek gekocht. Nou bleek dat op aankomst de kaft en cover goed waren gedrukt, maar dat het verkeerde verhaal erin stond.

Zijn er mensen die dit vaker hebben gehad? Kunnen deze klanten gewoon een GOED exemplaar krijgen? Wat moeten ze hiervoor doen?

Ik heb zelf nog niet zo veel ervaring met Lulu, maar ik vind dit best wel jammer.

Reacties

• Beste,

Als een exemplaar door een fout van Lulu niet goed is afgedrukt, heb je altijd recht op een vervangend exemplaar.Om deze zaak zsm te kunnen afhandelen, wil ik je verzoeken degene die het boek besteld en ontvangen heeft een ticket te openen via ons webformulier en ons een foto van de geconstateerde print fout te sturen, na ontvangst hiervan zullen wij de bestelling zsm vervangen.Indien je verder nog vragen hebt, hoor ik het graag.

Log In of Registreer om te reageren.