Wat vinden jullie van dit nieuwe jasje van Lulu?

Ikzelf ben er helemaal niet blij mee. Het werkt verschrikkelijk langzaam, we zijn een groot deel van onze historie kwijt, onoverzichtelijk, bijna niet door heen te komen als je iets wil zoeken.

Een Engeltalige Lulu gebruiker heeft onlangs een nieuw paralel forum opgezet in de oude, ons zo bekende form. Speciaal voor Lulu gebruikers, zodat mensen elkaar weer snel kunnen helpen. Er is ook voorzien in forums voor anderstaligen, dus ook voor de Nederlanders, die is nu nog leeg, maar kan snel gevuld worden als je je aanmeldt daar. Ook onze Nederlandse vertegenwoordiger Vincent is daar welkom. Neem een kijkje http://www.luluforums.com 

Reacties

• Beste Titia,

Hartelijk dank voor je feedback, hiermee gaan we zeker wat doen.wat betreft de snelheid van het nieuwe platform dit is inmiddels een bekende klacht en zijn we intern hard mee bezig om dit op te lossen.De zoekoptie is ook een groot probleem,waar wij als lulu ook veek tijd aan kwijt zijn en wij proberen ook hiervoor een betere oplossing te vinden.Onze hoop is dat jullie door het belonen van bepaalde artikels die je behulpzaam vindt deze na verloop van tijd vanzelf als eerst zichtbaar worden en dat het daardoor wat overzichtelijker wordt.Ik zal ook met onze Forum manager navraag doen wat betreft het verliezen van je history.Wij zijn zelf ook al een kijkje wezen nemen op het nieuwe Forum en wat wij het belangrijkst vinden is dat lulu gebruikers met elkaar in contact blijven en elkaar blijven helpen en als dat op een ander platform is, dan is dat zo, maar  zeker geen probleem.Ikzal dit nieuwe forum zeker zo frequent mogelijk blijven bezoeken en wil je bedanken voor de uitnodiging.

Mvg,

Vincent VH

Lulu Enterprises Inc.

• Hallo Vincent,

Bedankt voor je reactie.
    Voor wat betreft de snelheid, die is niet alleen langzaam en de forums, maar heel de lulu site is haast niet door te komen. Natuurlijk snap ik dat dat jouw schuld niet is, maar dit is zeker geen verbetering ten goede.

Navraag doen over de verloren historie heeft weinig zin denk ik, daar alleen de gegevens van de laatste drie maanden zijn meegenomen in dit nieuwe forum. Lulu heeft deze verandering niet vooraf aangekondigd en zodoende hebben veel leden niet de gelegenheid gehad om zaken te bewaren. Voor mij is dat niet zo heel erg, maar we zijn wel een hoop knowhow (waar je nog eens op kon terugvallen) kwijtgeraakt daardoor.

Ik zat niet zo vaak in het Nederlandse forum omdat ik in het Engels schrijf, dus was het Engelstalige forum veel interessanter voor mij.

Ik heb sinds vorig jaar geen gebruik meer gemaakt van lulu, omdat de kalenders die ik toen gemaakt heb (voor onze schapenvereniging) van zo'n slechte printkwaliteit waren, dat ik ze nauwelijks aan de kopers durfde te overhandigen + het feit dat de verzendingskosten ineens buiten proporties omhoog schoten + het feit dat ik met lulu mijn gedichten/fotoboeken niet kon maken op de manier zoals ik het wilde.

Ik struinde echter nog wel regelmatig de forums af voor interessante ditjes en datjes, maar dat doe je op dit moment ook niet voor je plezier.

Groetjes, Titia

Log In of Registreer om te reageren.