Introductie

Beste Lulu's,

Het nieuwe jaar is alweer bijna een maand onderweg en neem aan dat iedereen inmiddels weer min of meer in het gebruikelijke stramien is terechtgekomen.

Ik wil daarom graag van de gelegenheid gebruik maken om dit Forum vooral met jullie medewerking weer wat nieuw leven in te blazen.
Ik zal beginnen om mij eerst voor te stellen : Mijn naam is Vincent en ik ben sinds enige tijd de nieuwe Customer Voice medewerker bij Lulu voor de Nederlandse markt.
Ik ben 35 jaar, getrouwd en sinds juni 2009 woonachtig in de VS en sinds september vorig jaar werkzaam bij Lulu.Dit is mijn eerste werkervaring in de uitgeverswereld en leer nog elke dag bij, maar het is zeker een grote uitdaging.

2009 is een belangrijk jaar geweest voor lulu, hoewel we zeker veel goede dingen hebben bereikt is het ons ook duidelijk dat er veel fouten gemaakt zijn.
In juni vorig jaar is o.a. ons Engelse kantoor gesloten, omdat de directie een voorkeur had om de medewerkers voor de Europese markt binnenshuis te hebben, tevens hebben we veel nieuwe produkten geintroduceerd, maar tevens hebben we op een aantal fronten onze klanten niet de service kunnen geven die jullie verdienen. Onze klantendienst heeft ook enorme veranderingen ondergaan, we werken nu met een nieuw team van gemotiveerde, professionals en het is aan ons de taak om dit jaar een grote omslag te gaan maken op dit gebied, hopelijk met jullie hulp.

Hoewel ik uit de verschillende posts op dit Forum merk, dat er veel ongenoegen is hoe de klantendienst in het verleden heeft gewerkt, kan ik alleen maar invloed uitoefenen op hetgeen we nu aan het doen zijn, ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.

Wij hebben grote plannen voor 2010 en hopen met jullie hulp veel zaken te kunnen verbeteren. Zelf heb ik de volgende zaken geconstateerd die ik verbeterd wil zien en verneem graag jullie feedback hierover en mochten er andere zaken zijn die ik over het hoofd heb gezien, hoor ik dit ook graag.
Aangezien ik voornamelijk mijn tijd besteed met het beantwoorden van jullie e-mails, wil ik jullie vriendelijk verzoeken voor specifieke zaken gebruik te maken van ons web-formulier
Op deze manier, kan ik jullie vragen het snelst beantwoorden.

Verzendingskosten : M.i.v heden bieden wij een nieuwe goedkopere en traceerbare
"grond" verzendoptie aan, ik heb hierover ook een nieuwe bericht gepost o.v.v.
" Nieuwe traceerbare verzendoptie ".

Website : Momenteel zijn wij bezig om onze website aan te passen, met name de secties voor de Hulp, Forums, FAQ, webformulier, deze secties zullen worden geintegreerd in een sectie, waardoor het voor een ieder overzichtelijk zal worden om oplossingen te vinden voor bepaalde problemen, uiteraard blijven wij beschikbaar voor alle specifieke vragen m.b.t. bestellingen, Distributiepakketten, etc.

Wij zijn tevens druk bezig om alternatieven te vinden voor verschillende printers in West-Europa i.p.v. alleen in Engeland en de VS zoals we nu hebben, dit zou ook een positieve invloed moeten hebben op de verzendkosten en verzendtijd.

Excuses voor de lange e-mail, maar ik hoop dat ik e.e.a. duidelijk heb kunnen maken waar Lulu op het ogenblik mee bezig is en ik ben zelf erg enhousiast over onze toekomst.

Mochten er nog specifieke vragen/ opmerkingen zijn dan hoor ik het graag.

Mvg,

Vincent VH
Lulu Enterprises Inc.
Log In of Registreer om te reageren.