Nieuwe traceerbare verzendoptie

Beste Lulu's,

Veel van jullie hebben ons de laatste paar maanden duidelijk laten weten ontevreden te zijn over onze verzendkosten opties.In sommige gevallen liepen deze verzendkosten zo hoog op dat het niet meer werkbaar is om bij ons bestellingen te plaatsen, iets wat wij natuurlijk ook niet willen.Tevens hebben wij de laatste paar maanden veel feedback mogen ontvangen van jullie over de zaken die wij niet goed doen.
Hieruit bleek dat deze kwestie voor onze klanten en Auteurs erg belangrijk is.
Wij hebben ons daarom geconcentreerd om eerst hiervoor een oplossing te vinden,
het verheugt mij daarom zeer jullie te kunnen melden dat wij per directe ingang een nieuwe traceerbare verzendoptie hebben geintroduceerd, deze nieuwe "Grond" verzendoptie zal voor bijna alle soorten boeksoorten voordeel moeten hebben voor onze klanten.
Deze nieuwe verzendmethode zal net als onze "Express" ( niet te verwarren met onze Express Post/ Priority Mail ) verzendoptie via FEDEX worden uitgevoerd en de gemiddelde levertijd hiervoor is 2-8 werkdagen. Alle bestellingen die met deze nieuwe verzendmethode worden geplaatst, kunnen worden gevolgd via www.fedex.com/tracking, net zoals met de Express zendingen, ontvangt U per e-mail in uw bestellings bevestiging het tracking nummer o.v.v. het labelnummer.

Ik hoop dat het met deze verzendoptie voor veel van jullie voordeliger en aantrekkelijker zal zijn om gebruik te ( blijven ) maken van onze diensten.

Ik wil iedereen vriendelijk verzoeken om bij het plaatsen van een nieuwe bestelling in ieder geval te controleren of deze verzendoptie voor U aantrekkelijk is en hoor graag wat jullie ervaringen zijn met deze nieuwe verzendoptie.

Indien er verder nog specifieke vragen hierover zijn, wil ik een ieder vriendelijk verzoeken om via ons webformulier contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Vincent VH
Lulu Enterprises Inc.

Reacties

• Dag Vincent

Met belangstelling van de nieuwe verzendoptie kennis genomen.
    En ook dat hier melding van maakt op de Dutch forum.

Otto Koene
    Vlissingen
  • Hoi Otto,

Hartelijk dank voor de reactie, hopelijk is het voor onze klanten een alternatief om voor een traceerbare verzendoptie te kiezen en hopelik kunnen we het NL forum weer wat nieuw leven inblazen.

Mvg,
    Vincent
  • Misschien is het een idee dat je een aantal actuele onderwerpen aanroert en om te beginnen Nederlandse auteurs vraagt of ze geinteresseerd zijn in een e-book versie van hun boek en of ze nog vragen hebben over de recente door lulu aangekondigde verbteteringen.

Otto
  • Beste Vincent,

Dat de zending traceerbaar is, is inderdaad een grote (nodige) verbetering (hoewel volgens mij niet alle opties traceerbaar zijn). Maar om nu te zeggen dat verzenden goedkoper is? Ik schrok enorm van de kosten, de goedkoopste optie is duurder dan het bij mijn eerdere bestellingen ooit geweest is. Hoe kan dat, terwijl het eerste dat je ziet als je de website opstart is: Nieuwe verzendmethode, traceerbaar en goedkoper?

Eveline

• Hoi Eveline,

Hartelijk dank voor je antwoord. Niet al onze verzendmethode's zullen traceerbaar zijn, dit omdat sommige klanten er simpel voor kiezen om de goedkoopste optie te kiezen en wij hen deze optie ook willen laten behouden.Momenteel bieden wij 2 niet traceerbare verzendmethode's aan ( Post en Express post ) en 2 traceerbare verzendopties ( Ground -nieuw) en Express. De reden waarom wij Ground hebben geintroduceerd is, omdat veel klanten onze andere traceerbare verzendoptie (Express) te duur vonden en wij hen toch de keuze willen geven die betaalbaar is voor een traceerbare verzendoptie. Mocht je in het verleden gekozen hebben voor Post of Expresspost dan zal Ground misschien duurder zijn, maar heb je wel de zekerheid dat de bestelling ingeval van vermissing door ons vervangen zal worden, dit kunnen wij helaas niet doen in geval van zendingen via Post of Expresspost.

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, stel ik voor om een ticket aan te maken via ons webformulier met vermelding van jouw bestel gegevens zodat ik e.e.a. na kan kijken.

Bvd,

Vincent VH

Log In of Registreer om te reageren.