bestellingen die niet aankomen!!

Ik heb bestellingen lopen die nooit aangekomen zijn maar wel betaald. Het enige wat ik als antwoord krijg van LULU is dat het mijn eigen risico is omdat het pakje niet te traceren is! Hebben meerdere mensen hier problemen mee (gehad) Hoe te handelen? Ik wil mijn geld terug!
Nu kreeg ik gisteren dan eindelijk mijn derde bestelling binnen (ja die had ik per express laten doen) maar nou mist er weer 1 boek!
Ik krijg er wat van!

Reacties

• Beste Andrea,

Het spijt ons moeten vernemen dat je recentelijke zulke problemen hebt ondervonden met je bestellingen, zoals ik je ook al per e-mail heb gemeld.
    Helaas kunnen wij geen bestellingen vervangen of restitueren indien er gekozen is voor de (Expres)Post verzendoptie.Dit staat ook vermeld in onze Shipping FAQ
    http://www.lulu.com/nl/help/shipping_options.Indien onze klanten kiezen voor deze verzendoptie is dit op eigen risico,omdat wij deze pakketjes niet kunnen traceren.
    Wij zijn wel hard bezig om alternatieven te vinden hiervoor.

Uiteraard begrijpen wij best dat dit soort situaties erg frusterend kunnen zijn als je ergens voor betaald hebt en je de bestelling niet ontvangt.Wij bevelen dan ook aan om voor de traceerbare Express verzendoptie te kiezen.
    De reden waarom wij ook de niet traceerbare verzdendoptie aanbieden , is omdat veel van onze klanten de voorkeur hebben om een goedkopere verzendoptie te kunnen kiezen en wij hen zo veel mogelijke keuzes willen geven.
    Wij zijn druk bezig om te bekijken of wij een middenweg kunnen vinden door het aanbieden van een traceerbare verzendoptie die qua prijs tussen de Post-en Express optie ligt.

Helaas gebeurt het wel dat pakketten onderweg kwijt raken of bij de Douane vast komen te liggen omdat er bepaalde documentatie ontbreekt of niet volledig is,
    In dit geval neemt de Douane of zelf contact op met de ontvanger of worden deze pakketten naar ons geretourneerd en in dit geval, kunnen wij de bestelling restitueren.

Het aantal verloren pakketten is echt een klein aantal van het totale volume dat wij naar Europe sturen, maar wij zijn er ons van bewust dat dit erg frusterend voor je kan zijn.

Indien je verder nog vragen hebt, hoor ik het graag.

Vincent VH
Log In of Registreer om te reageren.