Hoe bestaat het!!

Dit heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt. Bestel je een kopie van een nog niet gepubliceerd eigen boek in A5 formaat en krijg je een boek toegestuurd waarvan de kaft niet helemaal klopt, dat wil zeggen op de kaft stond het allemaal niet meer in het midden. En dat gold voor zowel de voor- als de achterkant van die kaft. Van dit zelfde boek had ik overigens al eens eerder een kopie besteld en toen was alles goed gegaan. Toen echter was het boek een kleine 50 pagina's dunner.

Na er even over nagedacht te hebben, kwam ik erachter waarom alles niet meer in het midden stond. Lulu had van het bestelde A5 boek gewoon 6 millimeter aan papier afgesneden, waardoor het boek geen A5 meer was, maar A5 minus 6 milimeter. De reden daarvan - en dat is een vermoeden - is dat het boek in zijn originele en goede vorm niet paste in het verpakkingsmateriaal. Door er een strook papier van af te snijden ter grootte van 6mm was dit wel het geval.

Hoe bestaat het :shock: :shock: Stel je gaat naar de boekwinkel en de verkoper snijdt even een deel van je boek weg, omdat het anders niet past in de verpakking. Lulu gaat inderdaad heel goed om met zijn klanten... :cry: 't is om te huilen...

Reacties

• dit probleem had ik dus ook
  • "Patrick Beckers" wrote:

Hoe bestaat het :shock: :shock: Stel je gaat naar de boekwinkel en de verkoper snijdt even een deel van je boek weg, omdat het anders niet past in de verpakking. Lulu gaat inderdaad heel goed om met zijn klanten... :cry: 't is om te huilen...

--

En heb je ook een klacht ingediend bij Lulu? Hoe hebben die daar op gereageerd?

MVG
    Cor
  • Beste Patrick,

Wat vervelend dat dit gebeurd is.
    Ik kan je wel zeggen dat dit zeker niet met opzet is gebeurd, zodat het in de verpakkingsdoos zou passen, wellicht is er iets fouts gegaan bij het omzetten in het print proces.

Ik wil je graag verzoeken via onze website een support webform in te vullen met alle bestel gegevens, zoals bestel nummer , content ID, etc, zodat we dit na kunnen gaan.
    Mocht je dit wel al gedaan hebben, kun jij mij dan het bestel en help ticket nummer opgeven, zodat ik snal voor je na kan kijken ?

Bvd,
    Vincent VH
  • Beste Vincent,

ik heb verder geen actie ondernomen. Het exemplaar dat ik besteld heb, is voor mij nog een werkexemplaar, aangezien het boek nog niet helemaal af is.

Wat ik echter wel hoop, is dat wanneer ik wel weer een exemplaar bestel (of dat nu weer een werkexemplaar is of een definitief) dat dit niet weer gebeurt.

Patrick
Log In of Registreer om te reageren.