We're aware of an issue with converting some DOC, DOCX, ODT, and RTF files to EPUB through our Ebook Wizard.

At this time, we're investigating the problem and looking for a solution.

If you've encountered this issue while converting your file, we suggest attempting to create and upload an EPUB directly to our system.

While there are a number of EPUB conversion options, Calibre (Download Here) has shown the best results for creating an EPUB for the Lulu system. Please review their extensive Help resources (Found Here) to create an EPUB 2 that our system can validate.

We've also created this Forum Thread. Post questions here and we'll do our best to respond and assist.

Hulp van LULU?

In de loop van vorig en dit jaar heb ik een aantal boeken gemaakt via LULU.com.
Die boeken zijn interessant voor liefhebbers van papierentheaters en daar zijn er in de wereld best nog wel veel van .
Ik heb daarover een website waarop ik die boeken propageer.
http://www.vischmarktpapierentheater.nl/Herfst_2009/Books.html
Nu ik echter om e.o.a. reden niet meer bij mijn account kan om de projecten te bekijken, te editen en/of nieuwe toe te voegen. En nu er geen antwoord komt op mijn vragen, daaromtrent zal ik bij de nieuwe update van de website in Januari mijn vrienden en collega verzamelaars melden dat de serie in deze vorm, dankzij LULU.com, niet meer wordt doorgezet en dat ze die boeken dus ook niet meer moeten kopen.

Ik zal daarbij ook de reden vertellen.

Ik heb inmiddels een betere en goedkopere oplossing waarover ik dan (eind januari) meer zal vertellen.

Ben ik verdrietig? Ja
Ben ik boos? Heel erg

Harry Oudekerk
Log In of Registreer om te reageren.