We're aware of an issue with converting some DOC, DOCX, ODT, and RTF files to EPUB through our Ebook Wizard.

At this time, we're investigating the problem and looking for a solution.

If you've encountered this issue while converting your file, we suggest attempting to create and upload an EPUB directly to our system.

While there are a number of EPUB conversion options, Calibre (Download Here) has shown the best results for creating an EPUB for the Lulu system. Please review their extensive Help resources (Found Here) to create an EPUB 2 that our system can validate.

We've also created this Forum Thread. Post questions here and we'll do our best to respond and assist.

Come posso presentare un reclamo formale?

Salve,

utilizzo Lulu per stampare il materiale didattico relativo ai corsi che erogo con la mia società.

Se seleziono come modalità di pagamento paypal ricevo una "fattura" inutilizzabile ai fini contabili che riporta 

Fatturazione a:

[email protected] (indirizzo mail di registrazione a Lulu)
Metodo di pagamento:

PayPal

Sebbene abbia inserito i dati della società sul mio profilo, questi non vengono utilizzati per la fatturazione.

Ho provato ad aprire dei ticket per la richiesta della fattura e alla risposta "la richiesta è stata girata alla contabilità", non è mai seguita nessuna risposta.

Ho assoluto bisogno di ottenere le fatture altrimenti non posso giustificare la spesa in contabilità.

Come posso sbloccare questa situazione?

Grazie per la risposta!

Accedi oppure Registrati per commentare.