We're aware of an issue with converting some DOC, DOCX, ODT, and RTF files to EPUB through our Ebook Wizard.

At this time, we're investigating the problem and looking for a solution.

If you've encountered this issue while converting your file, we suggest attempting to create and upload an EPUB directly to our system.

While there are a number of EPUB conversion options, Calibre (Download Here) has shown the best results for creating an EPUB for the Lulu system. Please review their extensive Help resources (Found Here) to create an EPUB 2 that our system can validate.

We've also created this Forum Thread. Post questions here and we'll do our best to respond and assist.

Extended reach

Sarah come faccio a sapere se il mio libro Lulu ha già l' "extended reach" per poter essere acquistabile su Amazon Italia? Se non l'avesse, come si fa a fargliela avere?

E se costa, quanto?

Grazie per la risposta!

Commenti

• Ciao Achille,

Ti chiedo di essere così gentile e di aprire un ticket per e-mail nella pagina di Aiuto:

http://www.lulu.com/support/

Sarò felicissima di aiutarti. Grazie in anticipo per la tua collaborazione.

A presto,

Sarah

• Buongiorno,

in data 10/04/2012 ho acquistato sul vostro sito un libro di Sara Albanese ed ho effettuato il pagamento con Poste Pay.

Gentilmente potete dirmi quando è prevista la consegna ?  di seguito vi riporto i dati del del pagamento.

Data:

10 apr 2012

Ora:

08:50:41 CEST

Stato:

In corso  

Data di scadenza ordine:

9 mag 2012 08:50:41 CEST

Indirizzo per la spedizione:

GOIA MARINA  PRESSO EQUITALIA NORD – VIA SANTA MARIA 9 – 10126 TORINO

Descrizione:

Hai inviato €16,34 EUR a Lulu Press Inc. con PayPal

Accedi oppure Registrati per commentare.