Miercoles 15 de Mayo, Mantenimiento de Paypal

Hola Lulus,

El  Miercoles, 15 de Mayo desde las 00:00hrs - 08:00hrs tiempo ET de EE.UU y 06:00hrs a 14:00hrs en España, Paypal estara acutalizando su servicio que va  a causar 8 interupciones de servicio de menos de 1 minute por inerupcion. Si el pedido no se puede completar por favor espere 5 minute y intentelo denuevo.

Saludos

Comentarios

• Tengo un problema: Pedí 5 libros y sólo me llegó uno. Qué debo hacer para que me entreguen los 4 restantes? yo realicé el pago por 5 textos.

GRacias.

• Hello David buy a copy from Last Captain, when I receive to do next step to have readers.

God bless you

JR Victor

• isto é uma merda de empresa espero o meu livro desde 2 de agosto

e já pago ladroes

Transaction ID: O-7P793837YJ562954P

Hello CARLOS FERREIRA FERREIRA,

You submitted an order in the amount of 34.97 EUR to Lulu Press Inc..Emoticono loco

Thanks for using PayPal. Please   note that this is not a charge. Your account will be charged when the   merchant processes your payment. You may receive multiple emails as the   merchant processes your order.

Your funds will be transferred when the merchant processes your payment. Any   money in your PayPal account at that time will be used before any other   payment source.

To see the full transaction details, log in to your PayPal account.

Merchant
      Lulu Press Inc.
      orders@lulu.com

Instructions   to merchant
      You haven't entered any instructions.

Description

Unit price

Qty

Amount

€34.97 EUR

1

€34.97 EUR

Subtotal

€34.97 EUR

Payment sent to orders@lulu.com

• Mi pregunta es la siguiente he escrito mas de veinte libros de la religion del palo mayombe, pero como he leido que si edito mis obras como se venten ya que todos mis libros tien USBN, como le puedo hacer. Y quien le pone el precio el autor o Lulu. Gracias

Accede o Regístrate para comentar.